Afscheidsfeest!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Afscheidsfeest!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeest!!

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

01 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

DEAR TROESKAS!


Het is zo ver, mijn afscheidsfeest!
Op zich heb ik me er redelijk op verheugd, alleen ook weer niet, het dringt al behoorlijk door dat ik over precies 3 weken weg ben. Nogal apart eigenlijk.

Jasper, mama en ik zijn de hele dag bezig bezig geweest met opruimen, partytenten in elkaar zetten, tuin fatsoeneren en natuurlijk alles klaar zetten. 'S ochtends vroeg zijn we eerst naar de sligro gegaan voor de inkopen die wij zouden regelen. Rob de kok had gezorgt voor de hapjes en de cocktails.


PARTY TIME

Om 20.00 kwamen de eerste mensen, ik had eigenlijk de meeste vrienden/vriendinnen/familie en kennissen wel uitgenodigd. Volle bak dus! Maar erg gezellig!. Van Oma Greet/Opa Hans en tante Karin had ik NZ Dollars gehad, echt heel lief van ze. Van Oma Thea en Opa Bert kreeg ik een ring, die van mijn oma's ouders waren geweest. Echt super lief en mooi. Ik zal er heel voorzichtig mee zijn hoor oma!
Van de meiden kreeg ik een digitaal fotolijstje ook super lief! Die ga ik echt meenemen naar NZ en op mijn kamer zetten!

Later vertelde Marlou ook nog een heel verhaal over de dingen die we hebben meegemaakt. Ilona had een super lief gedichtje gemaakt :


Voor Marit:

Iedereen kent je als een spontane meid.
Je bent niet voor altijd weg, maar we raken je toch een tijdje kwijt.
Voor ons is dit een afscheid, voor jou een nieuw begin.
Wij kijken vanaf een afstand, jij zit er midden in
.
Stiekem wil iedereen je hier houden, en weet dat iedereen je nu al mist.
Maar dit is wat jij wilt dus we steunen je daarin, en hopen dat jij je niet vergist.
Veel zullen zich afvragen of het wel goed gaat daar.
En als het dan een keer niet goed gaat staan ze voor je klaar.

Dag en nacht mag je ons huilend bellen.
Of juist lachend en ons alles vertellen.
Maar dit is wat jij wilt doen.
Dichtbij komt het afscheid, die laatste zoen.

En als je dan straks daar bent, en je voelt je alleen of het gaat gewoon even niet goed.
Lees dit dan nog eens door en ik vertel je hoe het moet.
Haal diep adem en denk aan de mensen om wie je geeft.
Denk aan alle dingen die je met hun hebt beleefd.

Realiseer je, ze zijn om je heen.
Die mensen zijn in je hart, je bent nooit alleen.
Heel veel geluk daar, want je bent nog zo veel van plan.
Lieve Marit, ik geloof in je, iedereen weet dat je het kan!

- Ilona






Echt zo super lief van haar!
Daarna gingen we allemaal naar buiten voor het vuurwerk! (het is nu 01.30) Dat was echt heel lief van papa en mama. Al waren het niet van die mega grote dingen zoals bij Nieuwjaar, het gaat natuurlijk om het idee! Alle kaartjes/brieven/stukjes & verhaaltjes die ik van jullie heb gehad zal ik in mijn GOODBYE HOLLAND boek plakken. :) En ik wil mijn broertje ook nog even bedanken voor al zijn hulp! We feesten mooi nog even door op de muziek en om 3.15 besluiten de laatste gasten toch weg te gaan.


Aan alle aanwezige familie, vrienden, vriendinnen en kennissen


Bedankt dat jullie er waren!
Ik vond het echt een super feest om niet te vergeten!!!!



Lots of love,

-Maoritt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 96349

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: