We Love London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu We Love London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

We Love London!

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

08 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

DEAR TROESKAS!




Vandaag vroeg ons bedje uit, we gaan naar LONDEN! Yeah, al hoopte ik niet dat ik doodziek, oftewel verkouden zou zijn geworden van de frisse duik in de ijskoude zee. Nee dat viel gelukkig mee! Natuurlijk erg gehaast allemaal, we hadden geen uren de tijd! Het duurde ongeveer 2,5 uur om van New Romney naar Londen te rijden met de bus.



FINALLY LONDEN

Dit moest echt hét hoogtepunt worden van deze hele trip naar Engeland. Het begon al goed, we stapten uit vlakbij the London eye, en toen merkte ik dat ik mijn portemonee vergeten was! Ohnee, hoe dom! Dan ga je naar Londen en je hebt geen 'single penny'! Tja, gelukkig kon papa snel wat overmaken naar Nick, en hij gaf het me contant terug. Gelukkig had ik wel mijn camera bij me!



WALKING ROUNDS, AND ROUNDS, AND ROUNDS...

Tja dit was wel het meest saaie, de 1,5 uur durende wandeling. Ik heb wel de big ben gezien! Haha en een een of andere grote kerk, samen met de auto van SUPERNANNY uit E.H.B.O. (ze gebruiken het als taxi) We hebben ook een wandeling gemaakt door een park met allemaal beesten, nee ik voelde me daar niet helemaal op mijn gemak. *zie brutale eekhoorns*

Daarna naar de wisseling van de wacht bij Buckingham palace, dat was vrij saai. Tot dat Dennis opstond en zijn caravan sleutel in de fontein liet vallen. Wahahha wat heb ik gelachen, Tess ging gelijk kijken wat er aan de hand was, en jahoor, Tess haar armband viel ook in de fontein. En Dennis was natuurlijk te lui om het er zelf uit te halen en Tess was te klein. Dus jaa, dan moet Nick het maar doen! Haha helemaal doorweekt natuurlijk. Maar we hadden wel lol.





OXFORD STREET


Jaaa I love oxfordstreet! hihihi, ze proberen je alleen wel echt alles aan te smeren hier, maargoed.
En jahoor, het begint te regenen, dus snel onder de ladybug paraplu, naar selfridges, ooh daar kan je echt verdwalen, zooo enorm groot!
Maar de nieuwste collectie O.P.I. hebben ze dan weer niet. Of agua bendita. Zeggen ze daar, ooh no we dont sell that brand. But you can google it! wahaha net of ik dat nog niet heb gedaan. Achja.. Nu door naar de macdonalds waar we allemaal weer zouden verzamelen om de bus in te gaan. 'S avonds nog pasta gemaakt voor de meiden en nagels gelakt hihi., t ging toch niet helemaal goed in de bus.







3TH day @ London

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 96341

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: