Krijtrotsen & Brighton Beach - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Krijtrotsen & Brighton Beach - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Krijtrotsen & Brighton Beach

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

09 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

DEAR TROESKAS!

Vandaag zijn we naar eerst naar Eastborne geweest, waar we een veel te lange wandeling over de krijtrotsen hebben gemaakt. Mijn god, wat een wind, en je moet daar nog uitkijken ook, met al die stukken die nog wel eens willen afbrokkelen. Noujaa wel lekker uitgewaaid.

BRIGHTON BEACH BABE!

Jaa Brighton was erg leuk!
Mooi strandje/pier, jaa dit was wel even lekker. Samen met mijn liefste Tessie wat gekke foto's gemaakt op Brighton pier, ach het was leuk!:)

UITETEN

Noujaa uiteten kon je het niet echt noemen. Beetje waterige cola, met veel te veel suiker en vettige vega lasagna. Ze zullen wel niet binnenlopen op hun culinaire kunsten, XD maar het café deel was wel heel druk. Er was wel een goed sfeertje, toch nog iets positiefs. ^^ S'avonds weer terug naar huis, en al vast wat inpakken voor morgen.

4TH @ ENGLAND