I don't like smugglers - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu I don't like smugglers - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

I don't like smugglers

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

07 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

DEAR TROESKAS!


RYE

Vandaag eerst naar Rye, een middeleeuws stadje, waar we eerst een wannabe madurodam-model te zien kregen met allemaal lichtjes. Daarna mocht je zelf rondlopen in Rye, dus via Mermaid street, naar de St. Mary's church. Daarna weer naar de bus en op naar de volgende bestemming.


BODIUM CASTLE

Na een half uur kwamen we aan bij Bodium castle waar we gingen lunchen in de kasteeltuinen. Aardig wat foto's gemaakt en na 1 uurtje door naar Hastings.


HASTINGS

Hastings is een oud smokkelstadje. Het was de bedoeling dat we eerst een rondleiding kregen door de tunnels en ondergrondse smokkelgangen. Dat duurde wel even en het was nogal saai. I don't like smugglers XD. Toen we daar klaar waren, zijn we even langs de MacDonalds geweest, en Tess en ik naar Debenehams, en gepint. Want het cash was al bijna op! Om 18.00 waren we weer in het huisje, vandaag hadden we pannekoeken gemaakt.



ONDERKOELING

In de bus had ik natuurlijk even stoer gedaan toen Dennis en Nick mij meevroegen om s'avonds naar het strand te gaan en de zee in te duiken. Ik had gezegt dat ik wel mee zou gaan. Ooh ik heb nog nooit ergens zo veel spijt van gehad. Pascal ging ook mee, en na het eten had ik mijn bikini met shortje en vestje aangetrokken. Dennis zei dat het veel te koud was dus had zijn joggingbroek even geleent.


Het was eb, dus we moest 2 kilometer lopen naar de zee. Het was denk ik een 8 graden, maar het natte zand voelde ijskoud aan. Na eentijdje voelde ik mn voeten niet meer. Van de joggingbroek van dennis was ook niet veel meer over, hij zag zwart van het zand. Ook was ik bang om op een kwal te gaan staan, of een deel van wat een kwal was. Dus overal goed uitkijken waar je liep. We kwamen bij de zee aan, maar ik ben er maar tot mijn boven benen in geweest, ik had het al koud genoeg.


We zijn als gekken over het strand gaan rennen om maar zo snel mogenlijk onder de douche te gaan. De meiden hadden de sleutel van de caravan en ze waren bij de animatie. Daarom had ik maar bij de jongens gedouched. Natuurlijk had ik geen schone kleren dus het werd een boxer en zwembroek van dennis, en een vest en sokken van nick. Ik leek echt een aso first class! En dan ook nog is zonder make-up! het heeft wel een half uur geduurd voordat ik mijn voeten weer voelde. Nee dit doe ik beslist nóóit weer!!!



2TH day @England

  • 03 Juli 2011 - 00:48

    Dennis:

    I like the " wilde haren " foto :)

  • 12 Juli 2011 - 18:13

    Marit Onderberg:

    Jaa de 'wilde haren' foto is echt leuk!!:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 96354

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: