United Kingdom - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu United Kingdom - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

United Kingdom

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

06 Juni 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

DEAR TROESKAS!

We're going to England!!!
We zijn vandaag vertrokken om 6.00 vanaf school naar Calais, waar we met de P&O Ferry naar Dover gaan. Als we daar zijn aangekomen gaan we naar Romney Sands, daar is het caravanparkje. Nog even boodschappen doen @Sainsbury en naar de caravan.

COMPLETE CHAOS!

We zaten met 8 meiden in de caravan, gelukkig alleen maar met vriendinnen anders is het echt niet te doen! We kwamen aan op het parkje en moesten eerst 40 minuten wachten in de bus. De docenten moesten ons allemaal opgeven bij de receptie en alle sleutels verzamelen. Wij kregen nummer 66, eenmaal aangekomen met alle boodschappen en koffers, troffen we een enorme chaos aan. Wat was die caravan smerig! Ik heb gelijk alles afgewassen en schoongemaakt, BAH! Moriann en Amy deden de badkamer en wc, die waren ook echt te ranzig. Ik heb niet op mijn blote voeten gelopen, ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn verotte panter havianas. Uiteindelijk bijgekomen van de schrik, maar voelde me wel vies, stomme caravans. Je merkte wel dat het echt een low-budget one was.
Even wat gegeten en om 20.00 verzamelen voor de strandwandeling.

AT THE BEACH

We gingen naar het strand, wat nog geen 3 minuten lopen was vanaf het park. De weg over en je was er. Toch was het onwijs fris, ik zat vorige week ook aan het strand, maar toen met 30 graden, Nice is echt veel beter dan Romney Sands. Na ongeveer 45 minuten waren we weer in de caravan. Nog even gekletst/gedoucht en lekker naar bedje toe.

First day @ England