A la plage - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu A la plage - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

A la plage

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

03 Juni 2011 | Frankrijk, Nice

DEAR TROESKAS!


Ik had mama belooft om nog een hele dag naar het strand te gaan. Ik verveel me gauw maar ik zal mijn belofte nakomen. Het was ook een warme en broeierige dag dus opzich was het ook weer om lekker niks te doen. We hadden met Esther afgesproken om rond 19.00 uur weer in het hotel te zijn aangezien we onze spullen nog moesten pakken en de bus naar Nice airport moesten halen omdat het vliegtuig vertrok om 22.30.


CASTEL PLAGE

We hebben het eerste strand gepakt vanaf de haven gezien. Het is een prive strand waar je tegen betaling kan zitten met een ligstoel, parasol, en een ober die je kan roepen voor wat coole drankjes.
Rond 17.00 zijn we pasta gaan eten in een restaurantje achter het strand. Snel door naar het hotel, spullen pakken, Esther en Luba gedag zeggen en door naar het vliegveld.



CATCH THE NEXT BUS

Na gerend te hebben met de koffers, net de te laat voor de bus. Gelukkig kwam 10 minuten later de volgende dus waren we alsnog ruim optijd.
Na een half uur kwamen we aan op terminal 2, en hebben we de koffers ingeleverd en zijn alvast door de duane gegaan. Ik kon het niet laten om in de 'Drugstore' nog een YSL lippestift te kopen. Ze zijn ook echt zo mooi. We hadden 15 minuten vertraging en ik kon mooi mijn franse vogue nog even lezen.
We komen rond 00.00 aan op schiphol, papa haald ons op.



Het was super deze dagen in Nice!
Maar dit weekeind moet ik kleding wassen en mijn spullen pakken want ik ga maandag naar Engeland!
En zaterdag nog naar soldaat van Oranje... @ THE GOOD LIFE




SECOND TIME, THE LAST DAY @ NICE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 96350

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: