I am a sleepy-head - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu I am a sleepy-head - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

I am a sleepy-head

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

02 Juni 2011 | Frankrijk, Nice

DEAR TROESKAS!

Tja, het is echt waar, ik ben een ongelovelijke slaapkop. Vandaag geslapen tot 13.00! Mutti had al verscheidene pogingen gedaan om me wakker te krijgen maar helaas. Dus toen ik er uiteindelijk uit ging, was het douchen, aankleden en naar de stad. Mams had haar boek uitgelezen en slapen kan ik thuis ook wel.


CITY, LE PORT, BEACH

We liepen naar Le Port, wat eigenlijk dus gewoon de haven betekent. Met de bus naar het oude gedeelte van de stad, wat winkels bezocht, en naar het strand gegaan.
Eigenlijk hou ik helemaal niet van het strand, maar het strand van Nice is dan wel weer leuk, want het is geen zandstrand. Er liggen lekker harde kiezels waar ik niet zo veel last van had, maar mama houd toch meer van een 'normaal' strand.


RESTAURANT, PROMENADE DES ANGLAIS

Na het strand zijn we rond 17.30 naar een restaurantje gegaan in de oude stad. We hebben lekker gegeten en daarna zijn we terug naar het hotel gelopen langs de promenade.
Hier natuurlijk ook nog wat foto's gemaakt, het is zo mooi hier.




SECOND TIME, 3TH DAY @ NICE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 96362

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: