Nice is my hometown - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Nice is my hometown - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Nice is my hometown

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

01 Juni 2011 | Frankrijk, Nice

DEAR TROESKA'S


Nice is my hometown!
Nouja niet echt natuurlijk maar die omgeving is inmiddels zo vertrouwd geworden. Ik ken de hele stad als mijn broekzak. Misschien is de hele stad is wel wat overdreven, maar ik ik ken de hot-spots!


SCHOOL & IJSKOFFIE

Het is erg gezellig om met mijn moeder hier te zijn. Vandaag heb ik haar mijn school aan de 'rue meyebeer' laten zien. We waren in de buurt! Vlakbij school zit de 'Co-T-Café' een schattig klein zaakje waar we altijd veel te dure ijskoffies dronken. Dus nu ook weer, de inmiddels standaard besteling : Deuxieme vanille latté, pas de caffé et sans de crème fouettée.
Nouja dat zei ik dan altijd maar, ik weet niet of het grammaticaal helemaal klopt, maar ze begrijpen wat ik bedoel.


MARIT SAYS SEPHORA!

Natuurlijk ook vandaag weer op de 2e dag naar de sephora geweest. Ik kan daar uren rond lopen! Het is zo mooi en groot. Natuurlijk heb ik ook veel te veel make-up gekocht. Verder hebben we nog meer leuke winkeltjes bezocht en s'avonds zijn we bij een pizzaria aan Le Port gaan eten. Al waren de pizza's wat matig toch evengoed een leuke avond. Het regende wel, echt hard ook gewoon. Gelukkig hadden we van Esther paraplu's gekregen, anders waren we al helemaal doorweekt. Daarna nog wat geskypt met Amber, Carlijn & daddy.




SECOND TIME, 2TH DAY @ NICE

  • 09 Juli 2011 - 08:19

    Pap:

    Hoi schat was t de grote of de kleine sephora? Haha lieverd!

  • 12 Juli 2011 - 18:14

    Marit Onderberg:

    haha, pap, die opmerking is nogal 'evil'! Ik was even gedesorienteerd! HAHAHAHHA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 96358

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: