Nice Clair Hotel - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Nice Clair Hotel - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Nice Clair Hotel

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

31 Mei 2011 | Frankrijk, Parijs

DEAR TROESKAS!

Hierbij toch nog maar mijn blog over de tweede keer in Nice. De meeste weten hoe rampzalig en te gek de eerste keer was! Maar deze keer ben ik niet alleen, mama gaat met me mee naar Nice!


NICE CLAIR HOTEL

Ik had Esther en Luba gemaild of ik een kamer kon reserveren voor 31-05-2011 tot 03-06-2010. Esther en Luba zijn de eigenaren van het Nice Clair Hotel. Het is een klein maar schattig hotel, gelegen op een heuvel met een poort naar de binnenstad. En de tuin daar is prachtig. Het zijn echt hele leuke mensen en ze waren helemaal enthousiast dat ik weer terug kwam naar Nice.

Mijn moeder had bedacht dat ze nog wel een paar dagen met me weg wou, (na mijn eindexamen) aangezien ik in Juli al vertrek naar Nieuw-Zeeland.
Ik vond het een super idee natuurlijk! Zelf had ik heel Nice al gezien, maar nu kon ook aan mams laten zien hoe mooi het is.


TO THE AIRPLAINE

Vandaag, (31-05) ging ik er al om 4.00 uit, we moesten om 6.00 namelijk al inchecken en ons vliegtuig vertrok om 7.40.
Het was veel drukker dan verwacht, maar uiteindelijk toch optijd het vliegtuig in en op naar Nice!
Om 9.00 kwamen we aan, gewacht op de koffers en de bus naar Clair hotel genomen. Eenmaal daar aangekomen, gelijk even kletsen met Esther & Luba. Hardstikke gezellig! We kregen mijn vertrouwde kamertje en we hadden bedacht om maar even te gaan shoppen!


NICE CITY

Je kan natuurlijk niet in Nice zijn, zonder de eerste dag te shoppen.
Vandaag zijn we naar Lafayette en de sephora geweest. I LOVE THE SEPHORA!
Echt geweldig hoe mooi en groot het daar is! 'S middags zijn we even een milkshake gaan drinken in de MC Donalds, of op z'n frans een Frappuchino. Want in de MC heb je internet! Dus even geskypt en s'avonds weer naar het hotel. We wilden nog uiteten maar hadden allebei geen trek. Dan maar een wijntje en toastjes met boursin, in de tuin natuurlijk op het terras. Als ik later groot ben wil ik ook echt zo'n tuin..
C'est la belle vie!


SECOND TIME, FIRST DAY @ NICE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 96354

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: