MUTTI! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu MUTTI! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

MUTTI!

Blijf op de hoogte en volg Marit

19 Augustus 2013 | Frankrijk, Parijs


Bonjour(eeh) troeskas!

Juist jaaa, MAMAAAA! Zo was het vandaag!
Ik was rustig mijn check in aan het doen met mensen die al niet zo content waren, stonden de troeskas daar in eens! Super leuke verassing! Jammer dat ik er toen niet helemaal meer bij was met mijn hoofd op werk, maar ik was toch binnen 10 minuten klaar. Toen snel omgekleed en met de troeskas mee naar het huisje. Ze waren al naar het park geweest en we gingen boodschappen doen en naar het adagio waar we een huisje hadden gehuurd.

‘Encore Disneyland”

“s avonds hadden we een soepje gegeten en gekaart, lekkere prosseco gedronken en lekker geslapen. Dinsdag was ik vrij en zijn we weer naar het park toegegaan. Eerst heb ik samen met
mama lekkere broodjes gehaald bij de bakker in bailly. ’S Middags hebben we bij bella notte geluncht. Zijn voor de 100e keer in its a small world geweest, waar alle agressieve volwassen Aziaten voordringen. Het was echt heel druk in het park. We zijn natuurlijk voor Amber nog de duffy store in geweest en hebben nog wat rondgelopen in Disney village. Toen we weer terug waren in het adagio (waar ik wel internet had op mijn laptop) kon ik mooi weer wat updates doen!

“Spaans benauwd”

Woensdag zijn we naar Val d”Europe gegaan, het duurde slechts een half uur. (normaal 5 min…) Omdat ik alleen de bus route kende en we kwamen weer terug bij de bakker in bailly. Tja navigeren is nou niet echt mijn beste eigenschap. Ik moest nog wat ophalen bij de laboratorium, en toen ik uitstapte was per ongeluk mijn mobiel uit de auto gevallen. Dus toen ik terug kwam kon ik hem niet vinden en heb ik overal gezocht. Toen weer terug naar het laboratorium gegaan om te kijken of ik hem daar op de balie had gelegd. Maar daar lag hij ook niet, shit. Toen kwam mama op het briljante idee mij te bellen en te kijken of hij afging, en toen kreeg ik een man aan de telefoon. In het Frans natuurlijk. Iemand had mijn Iphone gevonden op de parkeerplaats en toen naar lost en found gebracht. Jeetje wat had ik een mazzel gehad. In de trein worden ze zo uit je handen gepakt en die van mij laat ik vallen en ik krijg hem nog terug ook. Ik was super blij! Het zou wat zijn, had hem net pas afbetaald. Ellende. ’S Avonds zijn we nog weer even naar het park gegaan om de disney dreams te zien.

“Back to Business”

Het is al weer donderdag, mama, am en cary gaan vandaag weer naar huis. Jammer. Het ging weer veel te snel. Vandaag voor het werk zijn we nog naar de starbucks in Ville Vilagee geweest en hebben we het andere OZ palette ook nog gekocht. Daarna hebben ze me naar Cheyenne gebracht waar we IBRA tegen kwamen. Het was wel weer moeilijk, afscheid is nooit leuk, maar nog eventjes en dan kom ik weer naar huis. Dooeeeeeeii troeskas! Tot snel! Ibra let wel op me. Haha.

Vanavond heb ik backoffice roomscontrol gestaan met Leena, een hele leuke collega van me. Er komt nog best was kijken bij rooms, het is allemaal vrij ingewikkeld. Het was wel leerzaam en leuk om een keer wat anders te bekijken. Ik had al aangegeven bij mijn management dat ik graag meer zou leren. Dus ze gaan kijken of ik nog een extra cursus kan doen. Toen ik weer terug was in de boiserie om 00.15 was het wel weer afkicken van die gezellige dagen. Maar het komt goed!


“On a continue”

Vrijdag 23 Augustus moest ik gewoon weer werken. Vince wilde graag normale PM zijn, ipv late PM.
Dus toen had ik gezegd dat ik wel met hem wou ruilen. De bus sluit dan ook beter aan, dus why not.
Zaterdag was ik weer gewone PM en daarna ging ik met Emma nog even billie bobs in. Het was een gezellige avond (zie foto’s) precies wat ik nodig had.
Zondag en maandag had ik weer gewerkt en dinsdags lekker vrij. Ik had s’avonds een feestje bij de buren. “Mijn tweelingbroer” a.k.a Damien gaat ons alweer verlaten dus we hadden een goodbye party. Het was echt super gezellig. Er waren vet veel collega’s naar de boiserie gekomen. We moesten het appartement uit omdat we te luidruchtig waren dus konden we verder kletsen, zuipen en dansen op de BBQ plaats. Na het feest heb ik in Dalila’s appartement geslapen samen met Valeria, Stephaan, Sofiane, en Kevin. Woensdag was iedereen brak maar het was een geslaagde avond. Ik was gelukkig vrij en ben terug gegaan naar ons appartement om te douchen en klaar te maken want ik ging lunchen met Moussa en daarna naar de bios. Drukte! Morgen alweer werken, wat gaat dat snel zeg.

Ik zal binnenkort weer een update plaatsen, tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 96321

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: