So far, so good - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu So far, so good - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

So far, so good

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

22 April 2013 | Nederland, Nederland

Hola Troeskas!

Het is weer zo ver! Over precies 5 uur moet ik er al weer uit om naar schiphol te gaan, want, We are going to Paris! Dit is wel even wat anders dan Nieuw-Zeeland, maar toch een leuke nieuwe uitdaging!

De afgelopen 9 maanden zijn echt super snel gegaan, ik was nog niet terug, of ging al weer op vakantie. Na 2 weken al weer een baantje, en in Augustus begonnen met een nieuwe opleiding.
Ohja bijna vergeten, we hebben nu ook een hondje, ze button! En begonnen met rijlessen, dat ging me ook niet heel gemakkelijk af, maar ik heb hem alsnog gehaald vòòr Parijs! De afgelopen maanden heb ik in Zwolle gewoond, en nog op verschillende plaatsten geweest. Essen, Brussel, Londen en nog een keertje london. En almost forgot about it, naar de script geweest! Wat ook echt wel bij de highlighters hoort. Time flies when you’re having fun ae.

Toch beginnen de eerste zenuwen wel te komen. Dat frans word nog wel lastig, maar ik zie nog wel het meeste op tegen de gedeelde kamers. Tja, hopen op een leuke room mate dan maar..

WAAAAAAAAAAH, jaaa t schiet nu wel op! (We zijn tenslotte al 10 minuten verder dan toen ik net met de eerste regel begon…) Ik blijf trouwens weg tot 12 oktober, dus zal ook geen vrijwilliger zijn op de MPD. Jammer! Had me al zo verheugd op de plons avond. Maarja shit happens, hopen dat er nog leuke festivals zijn in Parijs…. (Nieuw aanmeldingen kunnen zich melden bij Papa)

Nou liebste troeskas, het lijkt er op dat ik maar moet gaan slapen nu, of nog één laatste aflevering van Prison break ga kijken…. ( HET IS ZOO SPANNEND ) Slapen versus prison break….
Dan is de keuze snel gemaakt!

Ill keep yous posted!

À plus á paris!

Marit

BTW Heb voor de leuk ook nog maar even wat foto’s toegevoegd van de afgelopen tijd, anders is het ook zo kaal. :O Heb toch weer genoeg foto ruimte aangezien ik alle NZ pics eraf heb gegooid. Hihi.