Dancing on the luge - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Dancing on the luge - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Dancing on the luge

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

06 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Rotorua

LIEBSTE TROESKAS!

Sheepshow, luge & PUKANA!

Vandaag gingen we als eerste naar de sheepshow. Het was erg grappig, ondanks dat ik dit al een keer gezien heb in Auckland was het erg leuk. We moesten natuurlijk ook even met z’n alle op de foto, en daarna gingen we naar de luge. Dat is een soort kart baan waar je kunt racen. Onderweg (bij de scenic tour) werden foto’s op de baan gemaakt, en ik en Flora waren een beetje in een grappige bui en we besloten om voor de camera, (op de baan) uit de kart te springen en gek te gaan dansen. Ik reed natuurlijk te ver door, een echte Marit actie, dus ik moest terug lopen! Helaas zie je niet dat we aan het dansen waren, maar het gaat om het idee. (wij vonden het wel grappig, op dat moment, haha) Als je helemaal naar beneden ge-raced bent dan kun je weer omhoog met een soort kabelbaan. Toen dachten we dat het wel leuk zou zijn als we de ‘PUKANA’ deden. (*zie maori-movement, grote ogen en rare lippen) Het was erg leuk!


Mafketels

In de middag gingen we kaykakken, het duurde 1 uur om naar de hotpools te kayakken, waar we ook een BBQ hadden. De meeste kayaks waren voor 2 personen maar er waren 2 solo kayaks. En omdat ik al wat meer ervaring had met peddelen ging ik maar alleen. Tot grote verbazing (van ons allemaal) was ik heel snel en de eerste die aankwam. Haha dat hadden ze niet verwacht! Toen iedereen aangekomen was en hun kayak geparkeerd hadden, werd de BBQ aangestoken. Daarna nog even chillen in de hotpools om vervolgens weer één uur (door het donker) terug te kayakken, om vervolgens in te laden en terug naar het vakantie parkje te gaan. Flora en ik hadden de douche al ingepikt en s ’avonds gingen we natuurlijk weer keten. Hierbij speelden we ‘truth or dare” en aangezien ik de meeste rampen-dares had verzonnen werd ik aardig terug gepakt door in mn pyjama, (met mijn bikini top over mijn ogen) ‘if youre happy and you know it, brush your teeth’ te zingen. Al tanden poetsend natuurlijk. De meiden hadden in ieder geval dikke lol, toen ik me een ‘beetje’ voor gek zette in het huisje van de buren…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 96345

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: