Happy Valentines day! - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Happy Valentines day! - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Happy Valentines day!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

14 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Napier

LIEBSTE TROESKAS!

Hierbij weer even een bloggie over mijn avonturen in Napier!
Nouja het was een avontuur om hier te komen maar op het moment is het nog een beetje saai aangezien ik nog niet naar school kan. Toch weer even een korte update!:)


3 Februari

Zoals jullie inmiddels allemaal wel weten ben ik ontsnapt uit Ngaruawahia, en woon ik nu met Val en Milton in Napier! Ik kan nog niet naar school aangezien ik nog geen geldig nieuw visum heb en ik ook nog allemaal papieren moet hebben voor de nieuwe aanvraag. Maar vandaag vroeg Flora me mee naar een meeting voor al de andere internationals die naar William Colenso gaan. Ik heb vandaag dus iedereen al ontmoet en het was erg gezellig.


4 februari

Sommige hebben nog hoop, anderen helemaal niet meer. Misschien ben ik wel gedoemd ofzo, ik kan namelijk nog steeds niet koken! Flora en ik hadden namelijk bedacht dat we wafels gingen maken!
Ik had even een recept opgezocht en daar gingen we dan! Helaas ging het rookalarm af, waardoor Ichen gilllend uit zijn ’men-cave’ kwam: WHAT HAPPEND?? YOU STUPID!!! Flora en ik konden niet meer stoppen, op dat moment was het heel grappig, haha.


5 februari

Vandaag zijn Flora en ik naar de bioscoop geweest (a few best men) Dat was wel gezellig.
De andere tijd hebben we kletsen in onze pyjama’s op de bank doorgebracht, hartstikke leuk toch?


Maandag 6 tot 15 Februari

Ichen en Flora gaan al naar school, dus ik zit eigenlijk alleen thuis met Val en Milton.
Als Flora haar lunch weer is een keer vergeten is, ga ik in de pauzes naar school om het even te brengen. Wat ben ik toch lief! Hahaha. Verder heb ik mijn kamer helemaal ingericht en papieren voor mijn visum verzameld. Sinds ik hier best wat aangekomen ben ga ik nu minstens 3 keer per week naar de sportschool. De sportschool zit hier om de hoek dus we hoeven gelukkig geen takke eind te lopen.

Voor Valentijns dag had Val een dinnerparty georganiseerd. Heel leuk! We kregen allemaal een chocolade roos en Flora en ik hadden een doosje chocolaatjes aan Val en Milton gegeven. Carol kwam ook nog langs met Wyne, Anneleis & Kellie.

Deze week is er eigenlijk niks spannends gebeurt, beetje gtst terug kijken en ik ben ook nog een paar keer met de internationals naar het strand geweest. Voor de rest gaat het hier goed en deze week is het art deco weekeind, dat word vast super leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 1983
Totaal aantal bezoekers 96365

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: