Mission bordel bungalow - Reisverslag uit Chessy, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Mission bordel bungalow - Reisverslag uit Chessy, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Mission bordel bungalow

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

13 Mei 2014 | Frankrijk, Chessy

HAPPY BIRTHDAY PAULOS!

Na 6 oneindig lange dagen heb ik eindelijk weer vrij! Gelukkig ben ik al een stuk zelfstandiger en is het werk wel een uitdaging, houd je lekker scherp. Vandaag was Paulo jarig en dat moet gevierd worden! We zijn zooooo gemeen, Dylan Michelle en ik hebben allemaal gezegd dat we moesten werken dus dat we helaas niet met hem konden zijn op zijn verjaardag. Echt zielig, hij vond het niet zo leuk. Maar we hadden een mini surprise party instead! Allemaal taartjes, kaarsjes, slingers en ballonnen, plus een kaartje en een stitch verjaardag pin. Het was super gezellig. Paulo was helemaal verrast.

Dinsdag was ik vrij en toen zijn Dylan en ik lekker het park in geweest. Het weer was super! Toen heb ik zn pootje bijna gebroken in slinky dog, heftige attractie hoor. We hebben nog wat andere attracties gedaan en lekker door het park heen gesjokt. Wat is het toch een heerlijk weertje.

Woendag was ik ook vrij, maar ik was de enige die vrij was. Dus heb eigenlijk niet zo heel veel gedaan. Een beetje chillen en schoonmaken, maarja dat moet ook gebeuren. Vervolgens heb ik weer 4 dagen gewerkt en wat een pret hebben we gehad.

MISSION BORDEL BUNGALOW

Collega’s van ons verbleven in de Ranch dus die moesten we natuurlijk een warm welkom geven en hebben Juliette, Maeva, Fabian en ik de bungalow mooi versiert. Het was een rustige avond dus we hadden wel even tijd om de bungalow op de vrolijken. Toen ze aankwamen stonden ze versteld, haha wat een lol. Het zag er wel vet leuk uit! Het word al steeds leuker op werk!

Dinsdag ben ik met Dylan het park in geweest en woensdag was ik ook nog vrij maar toen heb ik lekker rustig aan gedaan. Nu moet ik er weer 4 daagjes tegen aan.. Hou jullie op de hoogte!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 1727
Totaal aantal bezoekers 96284

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: