First week in LA FRANCEEE! - Reisverslag uit Chessy, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu First week in LA FRANCEEE! - Reisverslag uit Chessy, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

First week in LA FRANCEEE!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

29 April 2014 | Frankrijk, Chessy

Bonjour mes Troeskas,


Donderdag 24 april tot woensdag 30 april

Vandaag begint onze eerste werkweek, ik werk van 8.30 tot 16.30 en begin dus met een weekje meelopen om te kijken hoe het er aan toe gaat. Zoals gewoonlijk ging er weer is wat fout, want Marit kon de weg niet meer vinden. Ik heb 30 minuten rondgereden want ik kon het niet vinden. Nice. Toen kwam ik 5 minuten te laat aan, en moest ik me nog omkleden. Ik liep op hakken want dat is snel uit te trekken en aangezien ik al te laat was dacht ik, DOOR LOPEN! Omdat het ellendig rotweer was was de grond spek glad, dus bam, daar ging ik , zoals mijn broer het zou zeggen, ik lag de grond te knuffelen. FIJN! Great start of the day. Voorderest was de dag dan wel weer leuk, bonus! En die dagen erna ook. Ik loop elke dag met iemand anders mee om te kijken wat ze doen en wat de majority of the tasks zijn. Na het werken ben ik met Michelle, Dylan en Paulo naar het park gegaan. Daar hebben we met zijn allen gegeten bij Hathi’s. Heel gezellig natuurlijk!

Koningsdag is er weer bij in geschoten, het lijkt wel of je hier van de wereld verwijderd bent. Apart ja.
Dinsdag en woensdag waren we vrij, finally! Wat is dat even lekker bijkomen. We hebben eigenlijk alleen maar films gekeken, afgesproken met onze oude vriend Jaivy van vorig jaar, we kregen zelfs gratis voedsel in het park, aardig! Voorderest hebben we boodschappen gedaan, films gekeken, soep gemaakt en dinner party’s gehouden. Oh wat is ons konijnenhol toch schraal. Maarja we moeten het beste er maar van maken. Gelukkig heb ik nu wel even internet, niet het beste internet, maar internet is internet. Het is een soort dial-up speed, vergelijkbaar met mijn internet in NZ… DRAMA.
Skypen gaat af en toe wel, en vaak niet.. Toch even gesproken met Mama en Tommie! Nice.

Aanstaande week moet ik nog werken van donderdag 1 tot zondag 4 mei, en papa en mama komen vrijdag al. Ik zal dan bij hun verblijven.

Á la prochain!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 96282

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: