Coucou Michelli, FUN RUN and a DEF shoe - war - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Coucou Michelli, FUN RUN and a DEF shoe - war - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Coucou Michelli, FUN RUN and a DEF shoe - war

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

18 Mei 2014 | Frankrijk, Parijs

Salut tout le monde!

Michelle heeft besloten om weg te gaan bij Disney, wat opzich best heel jammer is. Ze kan haar draai niet echt vinden in het hotel waar ze werkt dus dat is echt balen. Gelukkig hebben we nog wel samen Paulo's verjaardag kunnen vieren, altijd gezellig. Ook zijn we nog naar een mega sale geweest bij boutique Jessica's. Dit zijn allemaal speciale Disney aanbiedingen speciaal voor castmembers. Het was echt mega druk!

Nu Michelle weg is moet ze ook de FUN RUN missen! De Fun run word elk jaar georganiseerd voor alle castmembers. Dit is een 5 KM run door de Walt Disney Studio's die na sluitingstijd beschikbaar zijn voor ons. Dylan, Paulo en ik deden mee als "L'equipe Americaine" en wat hebben we een lol gehad met z'n allen!
Ik voelde me net een drachtig paard aan het einde van de run maar het was gezellig.

De dag na de fun run hadden Paulo en ik zo'n onwijs zin in cocktails, dat we lekker op een terrasje in Val D'europe hebben gezeten om een Blue lagoon te drinken. Cant get enough!

De drie dagen erna waren vrij hectisch. Ik heb 2 dagen met Elior mee gelopen. Elior zorgt ervoor dat alle bungalows worden schoongemaakt. Ook heb ik meegelopen met de leidinggevenden van de schoonmakers. Dit was ook heel interessant om mee te maken.

SHOE WAR!

Ook mocht ik een dagje meelopen in het Disneyland hotel. Helaas was ik vergeten om goede schoenen mee te nemen, ik had wel schoenen mee, maar die zijn voor mijn ranch kostuum gemaakt, en dus niet voor het elegante kostuum van het disneyland hotel. Na vele andere schoenen geprobeerd te hebben, ben ik terug naar pleiades gegaan om daar hakken op te halen. Het was een drama! Al heb ik een hele leuke dag gehad in het DLH. Het is echt een prachtig hotel en ik heb ook de mooiste en duurste suite gezien van het hele resort. Echt een prachtige kamer of moet ik zeggen, huis. Dat is nou is een echt hotel!

Aanstaande week moet ik ook weer veel werken en ik zou ook nog met Paulo naar Billie Bobs onze oude stamkroeg, haha. We gaan het zien, tot snel bisous

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 96275

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: