Mutti in Parissss - Reisverslag uit Chessy, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Mutti in Parissss - Reisverslag uit Chessy, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Mutti in Parissss

Door: Marit

21 April 2014 | Frankrijk, Chessy

Bonjour mes Troeskas,

Vandaag is het zover, ik ga weer naar La France voor 5 maanden. Toch weer een maandje korter dan vorig jaar, hihi. Na nog even gezellig ontbeten te hebben gingen mama en ik rijden. Ik hou de Aygo in Frankrijk omdat het dan leven daar dan toch weer een stukje beter is. We verbleven in het Hi Park hotel in Val D’europe. Mama blijf maandag tot woensdag, dan breng ik haar naar de trein en gaan Dylan en ik naar ons appartement.

We zijn lekker uiteten geweest bij Prego en Annettes, YUM! Voor de rest hebben we rustig aangedaan en zijn we Val D’Europe in geweest. Was gezellig om even met mama te zijn. Ook zijn we naar de Ranch gereden om te kijken hoe ik er het beste kon komen (niet dat het wat uitmaakte omdat ik toch via de backstage moet) maar goed dat maakt niet uit. Zo kon mama ook al even zien waar ik ga werken en hebben we een beter beeld van het park.

Natuurlijk was het al weer veel te snel woensdag en ging ik met mama naar chessy om gedag te zeggen. Daarna heb ik een eeuwigheid op de bus gewacht die niet op kwam dagen natuurlijk. Er was een dikke file dus het stond muurvast. Toen ben ik maar naar Sequoia gelopen waar Dylans ouders me op zouden pikken om vanaf daar terug naar Fantasia te gaan om nog even een aantal dingen te bespreken. We hebben al Dylan’s zooi in de aygo gepropt zodat zijn familie al weer naar het park kon. Dylan en ik zijn daarna naar ons “appartement” AKA Konijnenhol gegaan om daar schoon te maken en in te richten. Na al die ellende zijn we doorgegaan naar Disney village en hebben daar met zijn familie bij Earls sandwich gegeten. Na het eten zijn we nog even hotel New-york in geweest om in de bar te skypen, gezellig toch! 'S avonds gingen we niet al te laat slapen want morgen eerste werkdag... SPANNEND!