In the meantime... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu In the meantime... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

In the meantime...

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

20 April 2014 | Nederland, Nederland

Liebste troeskas,

Het is weer tijd voor een nieuwe “in the meantime” blog!
Toen ik terug kwam uit Frankrijk vorig jaar heb ik weer veel gedaan en gezien!
Om te beginnen ben ik gelijk weer aan de slag gegaan bij Walibi World, ik werd gevraagd of ik tijdens de Halloween periode nog terug wou komen, dus why not?
Natuurlijk hoort er bij het einde van het seizoen weer een feestje bij! Ook dat was weer leuk.

Papa en mama zijn paar dagen naar Slagharen geweest met Am, Cary, en tante Mo, ome Mich & mandy en mariska. Ik moest werken bij Walibi dus was maar 1 dagje gekomen, het was wel gezellig! Afgezien van de nog wat ranzige bungalows…

In November ben ik met Marijke naar de Jersey Boys geweest, ze had van haar oma kaartjes gehad en gingen we gezellig een avondje naar Utrecht. Natuurlijk moesten we wel even die heerlijke truffel gnocchi bij Zeyn eten, O HELL, dat is DELICIOUS!

Linda en ik wilden graag nog naar de kerstmarkt, dus besloten we een dagje op school te missen en lekker naar Dusseldorf te gaan. We zagen onder andere een bouwvakker die op Channing Tatum leek en kregen gratis shots bij onze pizza.. Why? Im not too sure, haha.

Concert Anouk werd eerst gecanceld, toen waren wij jammer genoeg al onderweg. Maar het ‘make-up-for-it’concert was super super super vet!

In December ben ik weer een paar dagen terug naar Disney geweest samen met de troeskas! We zijn het park in geweest en ik heb gemeet met mijn oud collega’s, het was weer super gezellig Wati Soldats! Ik heb ook op mijn laatste dag in France gesolliciteerd in Fantasia. Ik wil heel graag terug komen dus, Housekeeping Teamleader is in de pocket!

Met de kerst kwam Finn op bezoek! Ik heb Finn in Parijs nog wel gezien, maar het was super leuk dat hij een weekje naar Nederland toe kwam. We zijn onder andere naar Amsterdam, Volendam, Madurodam en Zwolle geweest. Met NYE was hij er ook nog en gingen we samen met Ashley de Rede in. Ook zijn we nog op bezoek gegaan bij familie en heb ik hem het pittoreske Dronten laten zien.

Eind december zijn Ashley en ik ook begonnen met onze beautyblog, www.beautyparisienne.nl.
We zijn er druk mee bezig en natuurlijk gaan we in La France ook gewoon door.

Begin januari ben ik voor een paar dagen naar Flora in Wenen geweest. Wat was het super leuk om haar weer te zien. Het lijkt of we nooit bij elkaar weg zijn geweest. Alle grappige en gekke herinneringen kwamen weer naar boven, wat hebben we het toch super gehad in NZ. Ik bleef slapen bij Flora in huis, ze woont vlakbij het metro station dus konden makkelijk heen en weer. Het was leuk om Wenen te bekijken maar nog gezellig was het om tijd door te brengen met Schwesterlein.

In Maart zijn we met school naar Barcelona geweest en wat was het awesome. Zoveel beter dan London. Voor volgend jaar kiezen wij de destination wel uit!!

Een week na Barca moest ik voor de nationale toerismebokaal wedstrijd naar Soest, om daar mee te doen met de toppers van Nederland. Noor en ik sleepten de 1e prijs frontoffice binnen! Het was weer een top ervaring. Mijn roem was van korte duur want 2 dagen daarna werden mijn verstandskiezen eruit gesloopt, fijn dit. Meneer de Kant had een bos bloemen voor me gehaald maar jammer dat ik 1,5 thuis op bed lag met een dikke kop. Ellende.

Tom en ik besloten om het gewoon aan te houden in Parijs, want ja, je moet er wat voor over hebben. Zal wel lastig zonder hem worden, but we can do anything ! We hebben samen ook nog meegedaan en een fiets dag voor het goede doel, jemig, wat kan fietsen uitputtend zijn zeg.

Een paar dagen voor ik weg ging zijn we naar Marco Borsato geweest die in Dronten optrad. Dat was natuurlijk super super leuk. Met wat drankjes in de rede na, pourquoi pas??!

Zoals gewoonlijk was het weer tijd voor het laatste avond maal, en daar hebben we van genoten. Nog wel het meeste van mama’s cocktails, oooh zo lekker.
Morgen is het weer tijd om gedag te zeggen, Fijn.. Wish me luck.

Tot snel!

  • 16 Mei 2014 - 06:58

    Oma Greet:

    Hoi Marit,gezellig weer de blogjes wacht op de vlg deze was nog voor vertrek,maar je zal het wel lekker druk hebben zoals gebruikelijk.
    Ik beleef niet zo veel ,27mei word mijn staar geopereerd kan niet wachten want dan zie ik weer veel beter de dokter zei dat ik heel blij zou worden ok daar reken ik op.
    Is het een beetje lekker weer daar ?hier leek het wel herfst veel regen bah,maar als het goed is word het beter.
    Met Tom ook alles goed komt hij nog een keer naar Disney ?
    Nou Marit dit is het even ben niet zo'n schrijfster dus dikke knuffel en tot de vlg x doeiiiii xx oma Greet *

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 96269

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: